Co zrobić, jeśli kurier nie odebrał przesyłki?

Jeśli kurier nie zjawił się po odbiór paczki w umówionym terminie, warto najpierw upewnić się, że dane adresowe były poprawnie wpisane oraz że przesyłka została prawidłowo zarejestrowana.

W panelu klienta można sprawdzić jej status – przesyłki gotowe do odbioru znajdują się zwykle w zakładce „Zamówione”. Jeśli wszystko się zgadza, skontaktuj się z działem obsługi klienta (DOK pod adresem: dok@patronservice.pl), który wyjaśni sytuację.

Powrót do listy artykułów

Formularz kontaktowy

    Administratorem danych osobowych jest Solid S.A. (właściciel Patron Service) z siedzibą przy ul.
    Postępu 17, 02-676 Warszawa.Pełna treść Klauzuli informacyjnej RODO

    Zadzwoń do nas
    Poniedziałek - Piątek 08:00 - 16:00 tel. 22 319 88 99