Co zrobić, jeśli kurier nie przyjeżdża od kilku dni?

Jeśli mimo poprawnie złożonego zamówienia kurier nie przyjeżdża po odbiór przesyłki przez więcej niż jeden dzień roboczy, należy niezwłocznie skontaktować się z Działem Obsługi Klienta. W takiej sytuacji konsultant sprawdzi, czy zlecenie zostało przekazane do systemu przewoźnika, czy nie wystąpił błąd adresowy lub techniczny. Warto mieć przygotowany numer przesyłki i dane nadania, co znacznie przyspieszy interwencję.

Powrót do listy artykułów

Formularz kontaktowy

    Administratorem danych osobowych jest Solid S.A. (właściciel Patron Service) z siedzibą przy ul.
    Postępu 17, 02-676 Warszawa.Pełna treść Klauzuli informacyjnej RODO

    Zadzwoń do nas
    Poniedziałek - Piątek 08:00 - 16:00 tel. 22 319 88 99