Co zrobić, jeśli przesyłka nie dotarła do odbiorcy?

Jeśli przesyłka nie została doręczona do odbiorcy w przewidywanym czasie, pierwszym krokiem powinno być sprawdzenie jej statusu na stronie https://patronservice.pl/sledzenie-przesylek/

Jeśli śledzenie nie daje jednoznacznej informacji, należy skontaktować się z DOK i przesłać szczegółowy opis zawartości oraz, jeśli to możliwe, zdjęcie paczki lub jej zawartości. Dzięki tym informacjom dział może szybciej zlokalizować przesyłkę i podjąć działania wyjaśniające z przewoźnikiem. W razie stwierdzenia zaginięcia, możliwe będzie wszczęcie procedury reklamacyjnej.

Powrót do listy artykułów

Formularz kontaktowy

    Administratorem danych osobowych jest Solid S.A. (właściciel Patron Service) z siedzibą przy ul.
    Postępu 17, 02-676 Warszawa.Pełna treść Klauzuli informacyjnej RODO

    Zadzwoń do nas
    Poniedziałek - Piątek 08:00 - 16:00 tel. 22 319 88 99