Czy kurier dzwoni do odbiorcy przed doręczeniem?

Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przed doręczeniem, jednak wielu z nich decyduje się na taki krok w praktyce – szczególnie w sytuacjach problematycznych, np. gdy nie mogą znaleźć adresu lub chcą upewnić się, że ktoś będzie obecny. Wszystko zależy od wewnętrznych procedur konkretnego przewoźnika oraz jego decyzji w danym dniu. Z tego względu zaleca się monitorowanie przesyłki przez system śledzenia dostępny na stronie Patron Service lub na stronie przewoźnika wpisując numer zewnętrzny.

Ważne!

Niektóre firmy kurierskie udostępniają możliwość kontaktu z odbiorcą przed doręczeniem jako dodatkowo płatna opcja (PDI).

Powrót do listy artykułów

Formularz kontaktowy

    Administratorem danych osobowych jest Solid S.A. (właściciel Patron Service) z siedzibą przy ul.
    Postępu 17, 02-676 Warszawa.Pełna treść Klauzuli informacyjnej RODO

    Zadzwoń do nas
    Poniedziałek - Piątek 08:00 - 16:00 tel. 22 319 88 99