Czy można przekierować przesyłkę do paczkomatu?

Tak, przekierowanie przesyłki do paczkomatu jest możliwe, ale dotyczy wyłącznie przesyłek nadanych za pośrednictwem InPost. Odbiorca może to zrobić samodzielnie poprzez aplikację mobilną InPost Mobile, o ile jego przesyłka spełnia warunki wagowe i gabarytowe oraz nie została już wydana do doręczenia. W aplikacji dostępna jest opcja zmiany miejsca doręczenia – można wybrać paczkomat lub punkt odbioru. Ta funkcjonalność zwiększa elastyczność odbioru i komfort klienta końcowego.

Powrót do listy artykułów

Formularz kontaktowy

    Administratorem danych osobowych jest Solid S.A. (właściciel Patron Service) z siedzibą przy ul.
    Postępu 17, 02-676 Warszawa.Pełna treść Klauzuli informacyjnej RODO

    Zadzwoń do nas
    Poniedziałek - Piątek 08:00 - 16:00 tel. 22 319 88 99