Dlaczego paczka nie została odebrana w wybranym przedziale czasowym?

Godziny odbioru przesyłek podane podczas składania zamówienia są orientacyjne i mają charakter informacyjny. Kurierzy realizują trasy według optymalnego harmonogramu dnia, który uwzględnia lokalizacje, natężenie ruchu oraz inne czynniki operacyjne. Jeśli paczka nie została odebrana w wybranym przedziale, zalecamy sprawdzenie statusu zamówienia w panelu oraz kontakt z DOK. Konsultant sprawdzi, czy zlecenie zostało prawidłowo przekazane przewoźnikowi i w razie potrzeby zleci ponowny podjazd.

Powrót do listy artykułów

Formularz kontaktowy

    Administratorem danych osobowych jest Solid S.A. (właściciel Patron Service) z siedzibą przy ul.
    Postępu 17, 02-676 Warszawa.Pełna treść Klauzuli informacyjnej RODO

    Zadzwoń do nas
    Poniedziałek - Piątek 08:00 - 16:00 tel. 22 319 88 99