Jak anulować przesyłkę?
Sposób anulowania przesyłki w Patron Service zależy od typu konta i platformy, z której korzysta klient.
- Klienci biznesowi mogą anulować zlecenie samodzielnie w panelu PDS3 lub – w przypadku PDS2 – przez kontakt mailowy z działem obsługi.
- Klienci indywidualni mają możliwość anulowania przesyłki w zakładce „Moje konto”, a osoby bez logowania muszą skontaktować się z działem obsługi.
Anulacja jest możliwa tylko przed odebraniem paczki przez kuriera i może wiązać się z opłatą, w zależności od przewoźnika.
Po anulowaniu zamówienia, pobrane środki zostaną zwrócone w ten sam sposób, w jaki dokonałeś płatności – jeśli zrobiłeś to przez przelewy24 np. BLIK-iem – kwotę zwrócimy na przypisane do niego konto, a jeśli dokonałeś płatności z salda pre-paid, kwotę zwrócimy właśnie na nie.
Pamiętaj, że raz anulowanego zamówienia nie możesz przywrócić.
Ważne!
- Jeśli anulujesz etykietę, nie przekazuj przesyłki kurierowi z tą anulowaną etykietą. Jeśli paczka ma być wysłana, musisz utworzyć nowe zamówienie, usunąć starą etykietę z paczki i nakleić nową.
- Większość przewoźników nie pobiera opłat za anulowanie, chyba że kurier zjawił się u Ciebie przed anulowaniem – wtedy doliczony jest koszt pustego podjazdu. Co więcej firma GLS nalicza jednorazową opłatę zgodnie ze swoim cennikiem za anulowanie niezależnie od tego, czy kurier się zjawił, zanim anulowałeś przesyłkę, czy nie. Kwota tej opłaty zostanie automatycznie odjęta od zwracanych środków.
Formularz kontaktowy
Zadzwoń do nas
Poniedziałek - Piątek
08:00 - 16:00
tel. 22 319 88 99