Jak anulować przesyłkę, która się nie wygenerowała?

Jeżeli wystąpił błąd w trakcie generowania przesyłki – np. nie została utworzona etykieta lub numer przewozowy – ale płatność została zrealizowana, wystarczy przesłać potwierdzenie płatności do Działu Obsługi Klienta Patron Service na adres dok@patronservice.pl. Na jego podstawie zespół zweryfikuje transakcję i dokona zwrotu środków na Twoje saldo w systemie, o ile nie doszło do pustego podjazdu. To rozwiązanie pozwala szybko odzyskać pieniądze i utworzyć nowe zlecenie, bez ponoszenia strat. Nie ma potrzeby ponownego kontaktu z przewoźnikiem.

Powrót do listy artykułów

Formularz kontaktowy

    Administratorem danych osobowych jest Solid S.A. (właściciel Patron Service) z siedzibą przy ul.
    Postępu 17, 02-676 Warszawa.Pełna treść Klauzuli informacyjnej RODO

    Zadzwoń do nas
    Poniedziałek - Piątek 08:00 - 16:00 tel. 22 319 88 99