Kto i w jakim przypadku może przeadresować paczkę? Jak zmienić adres odbiorcy?

Możliwość zmiany adresu odbiorcy zależy od etapu realizacji przesyłki. Jeśli paczka nie została jeszcze odebrana przez kuriera, najprościej jest anulować zlecenie i stworzyć nowe z poprawnym adresem. W przypadku, gdy przesyłka jest już w transporcie, przeadresowania może dokonać wyłącznie płatnik, kontaktując się bezpośrednio z działem obsługi klienta, ale możliwość zmiany adresu ma tylko wtedy, gdy przesyłka nie została jeszcze wydana do doręczenia. W niektórych przypadkach przewoźnik może naliczyć opłatę za przeadresowanie zgodnie z cennikiem, a czas doręczenia może ulec wydłużeniu.

Powrót do listy artykułów

Formularz kontaktowy

    Administratorem danych osobowych jest Solid S.A. (właściciel Patron Service) z siedzibą przy ul.
    Postępu 17, 02-676 Warszawa.Pełna treść Klauzuli informacyjnej RODO

    Zadzwoń do nas
    Poniedziałek - Piątek 08:00 - 16:00 tel. 22 319 88 99