Zamówiłem kuriera Geis i nie mogę wydrukować etykiety

W przypadku przesyłek realizowanych przez przewoźnika Geis nie jest wymagane samodzielne drukowanie etykiety. Kurier, który przyjeżdża po odbiór przesyłki, posiada własne etykiety i nakleja je bezpośrednio na paczkę podczas odbioru lub w magazynie wewnętrznym. W związku z tym brak możliwości wydrukowania etykiety nie oznacza błędu systemowego. To standardowa procedura w tym przypadku, dlatego nie trzeba podejmować żadnych dodatkowych działań z Twojej strony.

Powrót do listy artykułów

Formularz kontaktowy

    Administratorem danych osobowych jest Solid S.A. (właściciel Patron Service) z siedzibą przy ul.
    Postępu 17, 02-676 Warszawa.Pełna treść Klauzuli informacyjnej RODO

    Zadzwoń do nas
    Poniedziałek - Piątek 08:00 - 16:00 tel. 22 319 88 99