Czy mogę zwrócić przesyłkę?

Tak, zwrot przesyłki jest możliwy i może odbyć się na dwa sposoby – automatycznie lub poprzez ponowne nadanie. Jeśli przesyłka nie została jeszcze odebrana przez adresata (np. nieodebrana z punktu lub od kuriera), wówczas automatycznie wraca do nadawcy po kilku dniach, bez potrzeby składania nowego zlecenia. Jeśli natomiast przesyłka została już odebrana, ale chcesz ją odesłać z powrotem, należy przygotować nowe zamówienie z zamienionymi danymi nadawcy i odbiorcy. W obu przypadkach zwrot działa na podobnych zasadach jak standardowa przesyłka.

Powrót do listy artykułów

Formularz kontaktowy

    Administratorem danych osobowych jest Solid S.A. (właściciel Patron Service) z siedzibą przy ul.
    Postępu 17, 02-676 Warszawa.Pełna treść Klauzuli informacyjnej RODO

    Zadzwoń do nas
    Poniedziałek - Piątek 08:00 - 16:00 tel. 22 319 88 99